henbim2019.reismee.nl

1e dag : Vertrek richting USA

Op zondagavond 18.00 vertrokken we richting Frankfurt, waar we een hotel hadden geboekt op zo'n 20km van het vliegveld af. Onderweg de autobahn af en ergens in een dorpje bij een Italiaans restaurant gegeten.

Geen stress dus om eventuele files 's morgens, lekker ontbijten voor het vertrek naar de luchthaven en de auto staat hier 3 weken gratis geparkeerd.

Op het vliegveld ging alles vlotjes en gesmeerd, vliegtuig vertrok 20 minuten te laat, maar uiteindelijk landde we precies volgens planning om 17.30 op Amerikaanse bodem. Ook hier ging alles prima.

De shuttlebus van de autoverhuurmaatschappij wilde net voor onze neus wegrijden , maar gelukkig moest er nog iemand mee en die bonkte op de ramen en zodoende konden wij ook nog mee.

Bij Dollar rent a car hadden we weer geluk, een flinke donkere vrouw heette ons welkom en nadat ik mijn Dollar-Express-pasje liet zien, moesten we haar volgen naar buiten. Daar maakte we grapjes over en weer en mede daardoor regelde ze (Lori) voor ons een mooie gratis upgrade, ipv de door ons gehuurde Midsize-SUV kregen we nu een Standard-SUV, een witte Nissan Pathfinder 4x4.

Daarna meteen de TomTom ingesteld en richting Malibu gereden, daar nog snel even de pier opgelopen en doorgereden naar Camarillo, waar we slapen in Days Inn.

Nu gaan we slapen , we zijn inmiddels al 22.5 uur wakker.....

Pina

Leuk om jullie reis verhaal te lezen heel veel plezier gewenst

Truus Cammenga

Leuk om jullie weer te kunnen volgen,fijne vakantie gewenst!

Gerda Brockschmidt

Fijn dat de reis naar wens is verlopen! Nu eerst uitrusten voordat jullie beginnen aan de rondreis! Enjoy!

Patrick Craenen

Hele fijne vakantie lekker genieten effe alles vergeten van PSV?? groetjes kameraad

Hcf Cox

@Patrick Craenen: Kan PSV niet vergeten, elke winkel hangt hier vol met PSV-spullen....@j@x kennen ze hier niet eens......?