henbim2019.reismee.nl

2e dag : Van Camarillo naar Seaside

Daar je lig je dan om 03.00 snachts klaarwakker, terwijl je net bijna 23 uur wakker bent geweest....niet meer kunnen slapen en dus maar wat gaan internetten en koffie drinken op de kamer.

Tegen 7.00 gaan ontbijten, erg eenvoudig, maar het vult de maag een beetje. Daarna koffers ingeladen en vertrokken naar de Dollar Tree en naar 99-cents-only, 2 winkels zoiets als de Action bij ons. Terwijl Bim in de 2e winkel was , ben ik intussen naar de Wells Fargo bank gegaan, waar ik nog een cheque moest inwisselen.

Volgende halte was het Outlet centre van Camarillo, daar T-shirt gekocht bij True Religion, Levi's broek voor Carmen en Bim bij Fossil oorbellen en ketting. Naast het Outlet lag een In-N-Out burger, waar we een snelle, lekkere hap hebben gegeten.

Toen de weg naar het noorden genomen en richting Neverland van Michael Jackson gereden, daar was natuurlijk geen toegang, maar wel leuk om te zien hoe fans hem daar hebben geëerd.

Daarna via Morro Bay de bekende en mooie highway 1 opgereden richting Seaside.

Onderweg hele mooie uitzichten op de zee en paar stops gemaakt, bij eentje zaten er een paar "squirrels" en die waren dol op onze koekjes, ze aten uit onze hand en kwamen gewoon op ons zitten, natuurlijk ook gestopt bij de sea-elephants....blijft fantastisch om die beesten te zien liggen.

Laatste uur van de rit tot ons hotel werd het steeds meer bewolkt en uiteindelijk begon het ook te regenen, eenmaal in Seaside zelf was het alweer droog.

Tegen 21.00 hebben we pizza gehaald bij de Pizza Hut en op de kamer opgegeten, nouja opgegeten....maar net de helft kregen we op.