henbim2019.reismee.nl

8e 9e en 10e dag Las Vegas

8e dag: Smorgens heerlijk wakker geworden en naar een tankstation gereden voor een lekkere (grote) beker koffie en als ontbijt beide een soort van hotdog. Van hieruit doorgereden naar Caesars Palace waar ik mijn lidmaatschapskaartje (Diamond level) van de Caesars Entertainment groep heb opgehaald. Met dit kaartje konden we in alle hotels van Caesars Entertainment groep gratis parkeren en bovendien staat er $100 eettegoed op. Even ook de Forum shops bezocht hier...blijft toch telkens weer mooi om te zien, de plafonds zo geschilderd zodat het lijkt alsof je buiten loopt, de "shows" die om de zoveel tijd afgespeeld worden, het enorme aquarium en de schitterende Romeinse beelden.

De avond hebben we doorgebracht op Freemont Street, dit blijft toch de favoriete locatie voor ons....heerlijke sfeer.....echt letterlijk en figuurlijk met z'n allen onder 1 dak....en wat voor een, eentje met miljoenen lampjes. Het verschil met de Strip is dat je hier meer samen geniet met elkaar en op de Strip je meer langs elkaar heenloopt...tenminste dat is mijn gevoel.

We hebben Carl Ferris kort gezien en natuurlijk snel even op de foto met de miljoen dollar in Binnions, en verder hebben we zeker 1,5 uur staan kijken en dansen bij een optreden van een band.....superleuk, zelfs Chinezen stonden te dansen.

9e dag: Na het uitchecken bij The Wynn eerst weer beide een beker koffie en een broodje genomen bij hetzelfde tankstation....toen ik wilde afrekenen zei die man...ït's for free for you today"......nouja kan het nog gekker ?

Toen naar The Bellagio, waar we 3 gratis nachten hadden via MyVegas, echter alledrie apart geboekt en we wilde natuurlijk een kamer met Fountain View en dat waren deze "goedkopere" kamers natuurlijk niet, dus moest er iets geregeld gaan worden bij het inchecken. Ik ging dus de $20-trick maar eens proberen. Je stopt dan $20 tussen je ID en je creditcard in en geeft deze aan de receptionist en vraagt of hij geen "complementary: upgrade heeft, soms werkt het, soms niet en schuiven ze je het geld terug. Ik had er $ 50 tussen gedaan omdat het om 3 nachten ging. Na mijn vraag om een upgrade, nam de man de telefoon en begon te bellen, toen wist ik al dat het goed zat. Uiteindelijk kregen we een kamer op "suite-level" op de 30e etage.....schitterende kamer, uitzicht midden op de fonteinen, luxe badkamer met bubbelbad, douchecabine met stoombad en een TV.

's Middags naar het Outlet North geweest en daarna naar het buffet (gratis via MyVegas) van de Bellagio, eerst 40 minuten in de rij moeten wachten, om vervolgens in de vis-geur te moeten eten. Het viel ons zeer tegen, personeel erg onvriendelijk, 90% Chinezen, eten zeer veel vis, hier zouden we nooit $38.99 voor betalen. Na het eten nog een uurtje gegokt in het casino.

10e dag: Vandaag moesten we helaas toch naar een andere kamer verhuizen, van de 30e naar de 26e verdieping, we behouden Fountain View, maar de kamer is iets minder luxe, geen bubbelbad en geen stoombad, maar wel een bad en aan douche. Maar we mogen nog steeds niet klagen hoor. Nadat we weer een heerlijke koffie hadden gehaald bij een tankstation, zijn we lekker naar het zwembad gegaan van ons hotel, een paar mooie zwembaden met verschillende watertemperaturen. Wij kozen natuurlijk voor de warmste. Ook een heel grote hot-tub voor maximaal 23 personen, wij zaten er lekker alleen in....

Het avondeten hebben we genuttigd bij het buffet van Harrahs, dit is onderdeel van Caesars en dus konden we ons $100 tegoed gebruiken. Dit buffet was echt super ! Goede spareribs, verse friet, spaghetti, ik kreeg zelfs een persoonlijke pizza gemaakt en de toetjes waren al helemaal verrukkelijk.

Daarna naar Bellagio waar we opgehaald werden voor de helicoptervlucht boven Las Vegas (ook weer gratis via MyVegas). Het was voor ons al de 3e keer, maar toch blijft het leuk om te doen, Bim filmde het eerste stukje zelfs live via facebook, zodat een paar mensen hebben kunnen meekijken.

Juffie mj Juffie

Geweldige berichtgeving. Daar hou ik van. Nog veel amusement en veel geluk samen in USA.
DIKKE KNUFFEL EN XXX

Bim