henbim2019.reismee.nl

11e dag Las Vegas

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen, we hoefden ook niet van kamer te veranderen dus dat was wel lekker.

Na een heerlijke beker koffie te hebben gehaald bij een tankstation, zijn we naar het Rio hotel gereden welke zich achter de Strip bevind.Hier hadden we via Groupon kaartjes gekocht voor de Voodoo Zipline. Deze gaat vanaf het dak van het hotel naar een ander gebouw. Het vertrek gaat vanaf de 51e verdieping, best hoog dus.

De lift naar boven is een buitenlift, die hangt aan de buitenkant van het hotel, voor mensen met hoogtevrees is dit al teveel. De zipline zelf is echt heel leuk om te doen, voor je gevoel lijkt het onveilig omdat je slechts vastzit met een heupgordel, maar in 5 jaar tijd is er nog nooit iemand uitgevallen, dus onveilig kan het niet zijn. Hoort gewoon bij de beleving.

We hebben ook gekozen om een filmpje te laten maken van onze rit...

Na nog even in het casino van dit hotel gegokt te hebben zijn we even snel iets gaan eten bij In-N-Out Burger.Wat een lekkere, vers gemaakte , frietjes hebben ze daar toch !

Toen door naar The Mirage, waar we naar de show LOVE van de Beatles van Cirque du Soleil gingen. Deze show hadden we al eens bezocht, maar het blijft mooi en indrukwekkend om dit allemaal te zien.

Patrick

?????