henbim2019.reismee.nl

16e ,17e en 18e dag Laughlin - Los Angeles

Vanuit Gallup moesten we een flink stuk rijden naar Laughlin, dit deden we omdat we hier 2 nachten zouden blijven om ook een dag te hebben om lekker te relaxen aan het zwembad in de Golden Nugget in Laughlin.

Vroeg vertrokken vanuit Gallup, de auto volgetankt omdat hier de benzine erg goedkoop was en beide een flinke beker koffie mee voor onderweg.

Onderweg in Williams gestopt omdat we hier vorig jaar heerlijke pulled pork hadden gegeten en nu dus weer. Even door het dorp gelopen, de hoofdstraat hier is onderdeel van Route66. Erg toeristisch, maar wel leuk.

Toen een stukje de bergen in en daar begon het vreselijk hard te regenen...en onweer.

Paar mijl verder begon het al op te klaren en scheen het zonnetje weer, ook de temperatuur begon al snel op te lopen richting 90F en geen wolkje meer aan de lucht.

Na het inchecken, meteen de badkleding aan en aan het zwembad gaan liggen.

's Avonds iets gaan eten bij In-N-Out burger en Bim een broodje van Subway van het tankstation ernaast.

De volgende dag uitgeslapen en via het casino naar het zwembad gegaan.Waar we de hele middag hebben gelegen.

In de hot-tub heb ik een heel leuk gesprek gehad met een Amerikaan, die was vorige nacht in het casino dronken geworden en keek s smorgens in zijn broekzak en zag dat ie slechts $20 had verloren, terwijl hij met de slots al meer dan $200 had verloren toen ie nog nuchter was, daarna is ie "craps" gaan spelen, waar hij niet eens de regels van kende haha.

Wat is dat toch genieten om hier te zijn.

De volgende morgen was het vanuit Laughlin naar Palm Springs. Onderweg was weer een weg afgesloten, dezelfde als vorig jaar...dus zo'n 40 mijl omrijden. Tijdens deze rit door de woestijn heb ik via bleutooth en hotspot van Bim's amerikaanse simkaartje de wedstrijd Nederland-Engeland via de auto-luidsprekers kunnen volgen...mooie overwinning van Oranje.

Toen we op de Interstate 10 aankwamen, zijn we eerst naar cabazon Outlet gereden en toen pas naar ons hotel. De hoofdweg in Palm Springs was compleet afgesloten, er was een grote braderie. Daar zijn we ook naartoe geweest en heb ik een heerlijke black angus hamburger gegeten...wauw die was echt superdik en superlekker ! Daarna het zwembad ingedoken en natuurlijk de hot-tub in.

Omdat we gisteren al in het outlet waren geweest, konden we nu direct naar LA doorrijden. Eerst was het bewolkt, maar al snel klaarde het op, wel een stuk frisser dan in Palm Springs.

Na het inchecken zijn we naar Hollywood Blv gereden, de Walk Of Fame gelopen en de ster van Reba gevonden, die Bim graag wilde vinden.

Daarna de heuvels in en een tourbus achterna gereden om wat mooie uitzichtpunten te zien.

Als eten hebben we bij Domino's beide een pizza gehaald en op de kamer opgegeten.

Om 22.30 ben ik de auto ingestapt en weer terug richting Palm Springs gereden om 2 shirtjes op te halen, die ik had besteld en bij ons hotel waren afgeleverd, echter was ik die vergeten....Om 02.30 was ik weer terug in het hotel, flink door kunnen rijden gelukkig.