henbim2019.reismee.nl

Inleiding over onze roadtrip West-USA 2019

Nadat we in 2016 en 2018 al een roadtrip hebben gedaan door het Wilde Westen van USA, gaan we in mei/juni 2019 weer een rondje West-USA doen.

De reden is natuurlijk omdat we ons daar zo ongelofelijk vrij en blij voelen, de schitterende natuur en de wereldsteden.

In augustus kwamen we vliegtickets tegen die we niet konden laten gaan, rechtstreekse vluchten van Frankfurt naar Los Angeles en retour ook rechtstreeks voor € 750 voor beide , incl bagage ! We vliegen op 20 mei en keren weer terug op 10 juni in Frankfurt.

De autohuur hebben we een maand later al vastgelegd na avonden speurwerk, weer via Dollar, waar we lid van zijn en dus de wachtrij weer kunnen overslaan zodat we snel weg zijn. Tevens daar weer proberen om een mooie upgrade te krijgen, want we moeten eigenlijk een 4x4 hebben omdat we tijdens de reis een ritje hebben door een flink stuk los zand.

De hotels zijn al allemaal geregeld: 5 nachten in Las Vegas , waarvan 2 gratis in The Wynn via een spel op de smartphone en 3 nachten in Bellagio,waar we alleen de resort-fee betalen a €35 per nacht, deze nachten hebben we via MyVegas bij elkaar gespaard. Dan hebben we 8 gratis nachten geboekt bij Holiday Inn, deze hebben we kunnen nemen van punten die we hebben gekregen na een "ongelukje" in een Holiday Inn hotel tijdens onze reis in 2018. Alle andere hotels zijn geboekt via verschillende websites.

Ook hebben we al een paar activiteiten geboekt. In Las Vegas gaan we weer naar de show LOVE van de Beatles door Cirque du Soleil en maken we weer een helicoptervlucht 's avonds over de Strip, beide via MyVegas gewonnen. We willen dit keer een zipline gaan doen, waarschijnlijk wordt het de SlotZilla zipline in Freemont Street. En misschien een bezoek aan een shooting range in Las Vegas.

Verder staan er natuurlijk nog diverse hoogtepunten op het programma, maar deze worden in het reisschema besproken.

Hieronder het rondje dat we gaan maken:

Veel leesplezier !

marlou

Geweldig hoor, ik zou zeggen geniet er met volle teugen van Bimke en Hennie (Y) (Y)